maandag 17 januari 2011

De agenda van Vermiljoen

Chaotisch zijn loont... misschien niet altijd, maar deze keer alvast wel: het leverde me een unieke agenda op en dat voor relatief weinig werk want dat was al allemaal gedaan door Vermiljoen. Fantastisch toch?!

Het nieuwe jaar was al een tijdje aan de gang maar ik had (te lui, te laat, niet aan gedacht en uiteindelijk zolang gewacht dat alleen nog de saaie exemplaren overschoten) nog steeds geen nieuwe agenda.  
Maar zie, toen kwam Vermiljoen dus op de proppen met haar geweldige zelfgemaakte agenda én het genereuze aanbod om het hele binnenwerk door te geven via een te downloaden pdf... 
Toffe madame, die Vermiljoen. Want het enige wat ik dan nog moest doen was: 





een kaft maken voor de voor- en achterkant (in verschillende stofjes want ik kon niet kiezen)


tussenblaadjes zoeken waar je blij van wordt


de Mme Zsazsalmanak als maandoverzicht afprinten 



plastic hoesjes allerhande stikken om van alles in te stoppen


 en achteraan een hele hoop lege papiertjes voorzien voor nota's, kattenbelletjes of tekenpapier...

En klaar was mijn agenda! 



5 opmerkingen:

  1. prachtig gemaakt en heel eigen, naar voorbeeld van Vermiljoen! Vrolijke blog heb je, leuk.
    Fijne week, liefs van Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke blog! En prachtige agenda natuurlijk! Hoe slim om mme zsa-zsa haar kalender te integreren!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. amaai, goed gelukt, mooi! en die gepimpte kalender past er perfect bij! Ik heb al spijt dat ik een flow-agenda heb dit jaar :-)

    BeantwoordenVerwijderen