Weeral een boomhut, ség!

Psychologen zouden er vast een uitleg voor hebben, maar de hardnekkigheid waarmee mooie boomhutten 'in my face' blijven springen is opzienbarend. Misschien moet ik er maar een apart bloglabel voor maken, kwestie van er geheel op Mindfullnesse wijze komaf mee te maken (ik zie dat het gebeurt, ik aanvaard het, ik ga verder...). 
Het wordt ook altijd beter, want na deze en deze, is deze hieronder toch ook heerlijk, vindt u ook niet? 

(credit Andraž Kavčič, , Robert Marčun)

Tree House / Robert Potokar and Janez Brežnik © Andraž Kavčič, Robert Potokar, Robert Marčun
(credit Andraž Kavčič, , Robert Marčun)

Tree House / Robert Potokar and Janez Brežnik © Andraž Kavčič, Robert Potokar, Robert Marčun
(credit Andraž Kavčič, , Robert Marčun)

Als Villa Appelzee een grote(re) tuin had..., ik zou het wel weten! Het zou misschien wel altijd ruzie zijn met de kinderen over wie dan in de boomhut mocht. Maar dat zouden we wel opgelost krijgen (..."mama is de baas!").

Meer over deze Tree House lezen (en zien) kunt u hier

Reacties

Populaire berichten