Borduur eens een bord, op Pinterest


Jaah, Pinterest... het is fijne uitvinding. Ik ben grote fan. 
Ik gloeide dan ook van trots toen ik zag dat een beeld van de papieren kerstbordjes 'gepind' en 'gerepind' werd door verschillende 'pinners' (tja, het is een taaltje als een ander zeker), oa. door Vlinspiratie en Style Cookie
Alleen is het me een raadsel waar ze het beeld vandaan hebben geplukt want de blog die er bij vermeld staat is jammer genoeg niet de mijne. En da's niet leuk natuurlijk.
Daarom hier nog maar eens een ander beeld, van een ander bordje... Misschien dat iemand deze ook oppikt en dan wél met de juiste credit op Pinterest zet. Iemand? 



Reacties

  1. Hoi Tine,
    Ik zag je reactie gelukkig langskomen op pinterest. Heel vervelend dat je niet goed genoemd wordt. Ik hou daar zelf ook helemaal niet van en kan me heeeeeeel goed voorstellen dat je graag vermeld wordt, terecht! Ik ga dat dan ook asap herstellen. Ere wie ere toekomt.
    Helaas kan ik je ook niet vertellen waar of wie dit vh eerst gepint heeft. Zelf heb ik het weer van Stylecookie. Maar kan ook zien dat ook zij niet orgineel gepint hebben. Je moet maar eens 'teruggraven'.

    Maar dit is exact het -enige- grote nadeel van pinterest. Wanneer de eerste pinner niet de juiste credits vermeld, zal dat met alle repins al zeker niet daarna gebeuren.
    Excuses!
    NB je hebt me op deze manier wel naar je blog geleid, complimenten!

    Groet! Monique
    http://vlinspiratie.blogspot.com/
    http://pinterest.com/vlinspiratie/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hej Monique,
    bedankt voor je berichtje en fijn dat je het wilt aanpassen. Als het bij jou al juist vermeld staat, pikt iemand daar misschien de juiste link wel op.
    Groetjes, Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb dit bordje gepint en ik zal bij mij de credits veranderen. Geweldige bordjes maak je!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten