Dakmoestuin

Op de valreep - zo vlak voor de vakantie bedoel ik dan - kreeg ik nog de vraag van deze organisatie 

Home

of niet ik een gastblog wilde schrijven over mijn tuin in de stad, en over het thuisgevoel van die tuin in de stad...
Jaaa, zoiets moeten ze me natuurlijk geen twee keer vragen. Druk of niet, bijna vakantie of niet, ik was vereerd met de vraag en ging dus aan het gastbloggen. 
En zo ziet het er dan ongeveer uit, in het Nederlands... 

Blog


TINE VERDICKT VAN VILLA APPELZEE OVER GROENE VINGERS IN DE STAD
6 juli 2012
Van mei tot oktober klim ik ongeveer twee keer per dag op mijn dak. Dat klinkt gevaarlijker en 
nuttelozer dan het is. Als u mijn dak kende, kwam u vast met plezier een keertje met me mee. 
We doen dan gewoon het raam van mijn werkkamer open, nemen één grote - en toegegeven, ook 
héél onelegante – stap (ik dus zou geen al te kort rokje aandoen als u mee wilt) en zie, 
we bevinden ons plots te midden van een heuse moestuin. En dat op één hoog, 
met zicht op de achtergevels van de buren.
Lees verder



En zelfs in het Frans, alstublieft! 

Blog

TINE VERDICKT, DE VILLA APPELZEE, AU SUJET DES DOIGTS VERTS EN VILLE
6 Juillet 2012
De mai à octobre, je grimpe environ deux fois par jour sur mon toit. 
Ça a l'air plus dangereux et inutile que ça ne l'est en réalité car si vous connaissiez mon 
toit, vous aimeriez certainement y monter une fois avec moi. Pour cela, il suffit d'ouvrir 
la fenêtre de mon bureau, de faire un grand pas - aussi très peu élégant je dois bien 
l'admettre (j'éviterais donc de porter une jupe trop courte si vous venez avec moi) - et on se 
retrouve subitement au beau milieu d'un véritable potager. Tout cela en hauteur, 
avec vue sur les façades arrière des voisins.
Lire la suite
 Dat zal - vermoed ik zo - niet snel nog gebeuren, zo'n Franstalige blogpost, dus allen daarheen en lezen!


Reacties

  1. Super hé zeg ! Goe bezig ! inspirerend artikel en schone foto ! x

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten