woensdag 29 augustus 2012

Agenda Give Away, de ontknoping

Nieuwsflash: de Agenda Give Away is wegens succes verlengd... whoehahaa.

Hmm, niet echt dus, maar dat maakt niet uit. Wie wél reageerde was hartverwarmend enthousiast, waarvoor dank. 

Met maar 4 papiertjes (3 reacties hier en ééntje via fb) was de trekking redelijk eenvoudig. 
En de winnaar is...

Emmel!



Als je me je adres mailt komt de agenda deze week jouw kant op, net op tijd voor het nieuwe schooljaar dus. 

De niet-winnaars mogen ook hun adres mailen, die krijgen een mini-troostprijsje (dat ik nog moet bedenken, dus die zullen dan wel pas volgende week op de bus gaan). 



5 opmerkingen:

  1. o wow! echt echt echt? super nieuws, ik kan het gebruiken!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Och kei lief! Ik vind alleen je email hier niet direct? fetedesgamins@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mijn e-mailadres vind je achter 'Over Villa Appelzee', helemaal onderaan. Of hier: tine.verdickt@pandora.be

    BeantwoordenVerwijderen
  4. proficiat aan de winnaar! en nu tegen het einde van het jaar een agenda 2013 give-away?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @ Eve(n) Genaaid: Een pdf van een 2013-agenda staat zo wie zo weer op stapel (was er voor 2012 ook al).
    Een misschien ook wel een give-away van een 'echt' exemplaar, wie weet...
    Maar nu eerst snel werk maken van die kalender voor september!

    BeantwoordenVerwijderen