Agenda Give Away

Gevonden tijdens de Grote Opruimactie:
de proefprint (afgewezen wegens te klein uitgevallen) van de agenda die ik met een medemama aan het eind van het schooljaar in elkaar bokste voor de juf van onze kinderen. 


Zonde om weg te gooien, dus ging ik weer aan het snijden en knippen en maakte er een mini-Papier Appelzee agenda van om weg te geven aan wie hem wil. 

Een echte Give Away bij Villa Appelzee dus!

Het is een agenda die loopt van augustus 2012 tot juli 2013, afgestemd op een schooljaar dus. 

Voor de juf staken we er tekeningen van de kinderen tussen, en maakten nog aangepaste notitieblaadjes, maar dat is hier dus allemaal niet bij. 
Wel wat eenvoudige lege blaadjes en een enveloppe om iets in te stoppen. 


Zoals gezegd is het dus de te klein uitgeprinte versie, waardoor de agenda zelf maar ongeveer 17 op 12 cm, en de vakjes waarin je iets kan schrijven amper 2,5 op 2 cm. 
Ideaal dus voor wie eigenlijk nooit afspraken heeft. 
Of héél klein kan schrijven.

Wie hem wil, geeft een gil. 
Dinsdagavond wordt de winnaar door een onschuldige kinderhand getrokken, dan kan de agenda nog voor het weekend op de bus.  






Reacties

  1. Waaa helemaal geweldig!!! Ik kan klein schrjven en hou niet van te grote onhandige dingen...(die passen niet bij de rest in mijn sjakos;-)) Dus wij duimen hier op zo een mooie unieke agenda!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ooooo ik wil die graag winnen, gilllllllllll!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem helemaal leuk! Dus ik doe mee :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten