woensdag 26 september 2012

En toen...


En toen, was het plots al echt herfst
(al beleven de boontjes plots een tweede jeugd blijkbaar)



en kreeg Villa Appelzee een allereerste award  
(dank u Tante Jannie, zodra ik tijd heb zet ik me er aan om er iets mee te doen, maar het is wel een hele boterham)

en viel ook nog eens de mooiste enveloppe sinds lang in de bus


met daarin een lief cadeautje van
Caroline van Van ons 'tHuis voor mijn 
(nog aan te schaffen) nieuwe fiets


Ik geloof dat het een mooi najaar zal worden! 



2 opmerkingen:

  1. joehoe voor al je moois! Ik ben benieuwd naar de boontjes.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super lief cadeautje! En neem je tijd voor de award hoor. Dit soort dingen zijn alleen leuk (vind ik dan) als er niet teveel druk achter zit :-)

    BeantwoordenVerwijderen