maandag 24 december 2012

Beste wensen - Best wishes


See you in 2013!

2 opmerkingen:

  1. Ook vanwege de creazusjes graag mooie wensen voor 2013! Je blog werkte in 2012 inspirerend dus ook in 2013 komen we graag terug op bezoek.
    Lieve groetjes,
    de creazusjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gisteren, op de laatste dag van 2012, maakte ik mijn eigen agenda. En niet zomaar een agenda, een echte Villa Appelzee agenda!! Ik ben er erg blij mee en wil je enorm bedanken voor het fijne PDF bestand wat je hiervoor hebt gemaakt en gepubliceerd in jouw on line magazine.
    Op mijn blog heb ik geschreven over mijn DIY agenda, met alle eer aan jou :)
    Je kunt het hier lezen: http://elkedagzaterdag.blogspot.nl/2013/01/diy-agenda-2013.html
    Fijn 2013! Kom hier gauw weer eens lezen :)
    Groetjes,
    Janina

    BeantwoordenVerwijderen