donderdag 2 mei 2013

Dus, wat kerst betreft... - So, about christmas...

For English, please scroll down

Dus, stel dat u een boek zou kopen met toffe DIY er in voor kerst. Wat versiering voor de boom en voor in huis,  idee├źn om de tafel wat aan te kleden, cadeautjes in te pakken, kaartjes op te hangen, enfin... zowat van alles. Zou u dan ook verwachten/willen/eisen dat er een adventsidee instaat? Een originele adventskalender voor de kinderen, een sfeervolle adventskrans voor u zelf, of omgekeerd... Aftellen van 24 tot 1 (of van 4 tot 1) gaan we dat doen dit jaar of niet? Wat denkt u?  

Let's assume you would buy a book filled with nice DIY for christmas. Things like decorations for your tree and table, giftwrapping ideas, garlands, christmascards and... , a lot of other stuff. Would you also expect an idea for advent in it? Like a fun calendar or something with candles? Would you like to count down from 24 to 1 (or 4 to 1) this year? 

8 opmerkingen:

  1. Ja, zou ik wel in het boek zetten. Volgens mij worden die hier steeds meer populair, dus doen wat mij betreft :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja die zou ik er ook zeker in zetten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik denk het wel ! En dan het liefst van 4 naar 1 ;-)
    Liefs, Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk! Kunnen we samen aftellen :-)
    Maar eerst die volle lente en die mooie zomer graag X B

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, blijft leuk die adventkalenders of alle varianten daarop! Ook voor het beeld is het leuk in zo'n boek! Ik zou zeggen...aan de slag dus maar ;-)

    BeantwoordenVerwijderen