dinsdag 25 juni 2013

Het kaartjesproject - The card project (the giveaway)

For English, please scroll down

Dit hadden jullie nog te goed: de link om de kaartjes gratis te downloaden en zelf te printen.
Krijg je het hele pakket van zes kaartjes liever geprint en wel in de bus, samen met een meneer Appelzee kaarthoudertje?
Tot 10 juli kan je meedoen met de giveaway. Onderaan even reageren volstaat. Natuurlijk zou ik liegen als ik zei dat Villa Appelzee volgen, hiernaast, op Bloglovin, op Instagram, of de Villa Appelzee pagina liken op Facebook (amai wat een lijst!) mij geen plezier zou doen, maar het beïnvloed de keuze van de winnaar op geen enkele manier. Die doen we gewoon ienemienmutte-gewijs.




As promised: Here you can find the link to download the cards for free and print them yourselves. Interested in receiving the whole pack of six  cards in your mailbox (not the virtual one), together with a wooden card stand (I still don't know the right word in English for it!)? Just leave a friendly note here. Liking my page on Facebook, or following me here,on Bloglovin or Instagram would also be a sweet thing to do, but it will not influence the outcome as I will pick the winner randomly. You can join untill July 10. 

23 opmerkingen:

  1. Wauw wat een leuke set!
    Graag maak ik een kansje
    En zal reclame voor je maken via mijn blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel knap! Ik wil graag mijn kans wagen, wie weet...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaartjes, zeker dat met "Always be Yourself" dat is mijn motto. Ik doe graag mee aan jou giwe-away.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik waag mijn kans. Dat zou zo mooi in mijn nieuwe keuken staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi! Ik ga ze alvast eens printen maar zou ze ook wel willen winnen. :)
    Groetjes, nuniya.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Yep, lijkt me heel mooi om te krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jaaaa! Super leuk! Ik doe heel erg graag mee! En ik ben je voor het gemak ook maar direct via FB en IG gaan volgen. :) En voor de volledigheid heb ik ook een linkje op mijn blog geplaatst. Maar, mocht ik niet winnen dan vind ik dat ook niet erg want ik heb ze al geprint! Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik doe mee... Kaartjes zijn altijd fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schoon!!! Ik doe graag mee!!
    Ps: op mijn blogje een give-away van retro getinte spullekes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een pakketje van Villa Appelzee in de bus, Ja graag!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk! Bedankt voor de link! Superleuke kaartjes:)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind je kaartjes project erg geslaagd! En heb geen bezwaar zoiets moois in de brievenbus te vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Superleuke kaartjes :), wij zijn juist verhuisd dus een paar mooie kaartjes ophangen verspreid over het huis zie ik wel zitten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Kaartjes kan ik moeilijk weerstaan, ook deze niet. Daarom een kansje wagen om dit originele pakketje te winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke kaarten en een handige kaartenhouder. Ik wil graag een kansje wagen.
    En helaas heb ik geen printer dus zou blij zijn met de kaartjes. Dank voor deze leuke actie.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Via Tante Jannie kwam ik bij jou, en wat een tof blog weer zeg .. ben meteen volger geworden bij je, en zag dat je ook een give away hebt waar ik wel heel hebberig van werd.
    Dus ja, ik doe erg graag mee. Zal meteen een link op mijn blog plaatsen. Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wihoe, val ik even op 't goeie moment binnen!
    Op de valreep waag ik graag een kansje.
    Fijne zondag en succes met je laatste loodjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuk blog heb je! Ben je meteen gaan volgen, ook op FB en op Pinterest. Voel me enigzins bezwaard om dan meteen mee te doen met je Give Away, maar hij is zo leuk... Dat ik het toch doe. Hele fijne zondag, geniet van het mooie weer en kom gerust eens bij mij kijken: http://mirjamdownunder.blogspot.nl/ Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik doe graag mee! De kaarten zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk zeg, ik doe mee word ik ook meteen volger, leuk blog zeg!

    BeantwoordenVerwijderen