Het kaartjesproject, de winnaar


En dan nu de uitslag van de kaartjes giveaway, tataaa. 
Omdat de onschuldige kinderhandjes een paar dagen uit logeren zijn bij hun grootouders, heb ik mijn toevlucht genomen tot zo'n lelijk random number-geval. Daaruit kwam nummertje 4 als winnaar. 

Generator  4Powered by RANDOM.ORG


En dat blijkt dan Kaatje te zijn, proficiat! Als je me even een mailtje stuurt met je adres (tine@appelzee.be), komt het pakketje naar je toe. Als dat nog deze week lukt, krijg je ze snel, anders zal je even geduld moeten hebben tot na mijn vakantie (augustus).
En voor de anderen, heel fijn dat jullie meededen! Na de zomer komt er weer een nieuwe reeks kaartjes.



Met opnieuw een giveaway natuurlijk! 

Reacties

  1. Mijn hondje heet Kaatje, maar die zal wel niet meegedaan hebben ;) gefeliciteerd Kaatje! En ik kijk al uit naar de niuewe kaarjtes, ziet er nu al geweldig uit!
    En o ja, mijn Villa Appelzee agenda is echt zo fijn! Dat wilde ik je nog steeds een keertjr laten weten!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Fijn om te horen dat je veel aan de agenda hebt Janina! Geniet van de zomer, enneh.. groetjes aan Kaatje ;-) (wat een heerlijke naam voor een hond! De onze heet Catou, lijkt wel een beetje de Franse versie ervan, maar ze weegt 60 kilo dus Kaatje zou écht niet kunnen...)

      Verwijderen
  2. Gefeliciteerd voor de winnaar!
    En bedankt voor de leuke kans .geniet van de zon xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat aan de winnares! En jij echt super bedankt voor de kaartjes die we zelf uit kunnen printen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey superleuk dat ik gewonnen heb! Ik stuur je mijn mail meteen!
    Alvast bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten