vrijdag 10 januari 2014

Mijn goede voornemens - My new year's resolutions

For English, please scroll down

In 2014 ga ik...

1) Meer water drinken

www.appelzee.com




De fles wordt er alvast vrolijk van.

2) Meer aan eigen kweek doen

www.appelzee.com


Groentegewijs dan, kinderen hebben we genoeg.

3) Leren sokken breien, met vijf naalden, jawel

www.appelzee.com

Als ik nu begin is het eerste paar - mijzelf kennende - tegen volgende winter (misschien) af.

Hebben jullie plannen?


In 2014 I will try to...

1) Drink more water
2) Become a better urban farmer
3) Learn how to knit my own socks

That's not too hard, is it...?
Do you have plans for the new year?


7 opmerkingen:

  1. Sokken breien, staat nog ergens op mijn lijstje... Maar het lijkt me zo ingewikkeld... gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 1 en 2 staan bij mij ook op het lijstje. Jouw nummer drie, daar begin ik niet aan... Mijn eerste sjaal is gestrand op 20 cm, laat staan dat ik sokken zou aandurven. :-) Succes dus !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zeker ook voornemens, veel bloggen en veel maken. 1 en 3 heb ik al aardig onder de knie. 2 zou ik ook graag willen maar zie ik nog niet zitten.... wie weet ooit! Ik hoor graag hoe jou dat afgaat... hihihihi
    Groetjes Lisanne
    www.draadenpraat.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sokken breien staat alvast hoog op mijn lijstje. Elke dag 2 stukken fruit eten. Das ook iets wat ik moet volhouden. Veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Water drinken.ja! Ik heb ergens gelezen dat in de ochtend een lauw glas water met wat citroensap erin wonderen doet voor alles! Zelf ben ik niet zo'n breier, meer een haker...dus die zal niet op mijn lijstje staan..en zelf mijn eigen groente verbouwen..tja, ik ben er niet zo voor gemaakt..het mislukt altijd. Maar ik wil dit jaar wel alle groene stukken in onze buurt volstrooien met zonnebloempitten zodat in augustus alles volstaat met huizenhoge goudgele bloemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb ergens gelezen dat in de ochtend een lauw glas water met een beetje citroensap erin wonderen doet voor alles. Mijn eigen groente verbouwen is vorig jaar zo mislukt dat ik gedoemd ben iets anders te proberen..maar ik wil wel alle mogelijke groene stukjes in de buurt volplanten met zonnebloemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik drink liters thee...en ja eigen kweek ligt mij ook wel...vooral het inmaken wil ik proberen!
    Verder geniet ik gewoon iedere avond van een wijntje, zeg ik vaker nee, ga ik meer opschrijven en geniet ik lekker van mijn meisjes! Fijn weekend en geniet! X

    BeantwoordenVerwijderen