Wat ik leerde van mijn moeder - What I learned from my mum

For English, please scroll down

Wat ik leerde van mijn moeder:
- Volwassenen mogen ook knutselen, en niet alleen als tijdverdrijf voor de kinderen
- Je omringen met stapels boeken, tijdschriften en andere lectuur is goed voor je (ook al krijg je het nooit allemaal gelezen)
- Onafgewerkte projecten hebben ook een bestaansreden, koester ze
- Soms is op je tanden bijten en koppig verder doen de enige oplossing
- In geval van nood: drink thee

Ik mis haar


 Some things I learned from my mother:
- Grown ups can do easy crafting too, and not only together with children
- Surrounding yourself with piles of books and magazines is good for you, even if you can't read it all
- Unfinished projects exist for a reason, cherish them
- Sometimes all you can do is take a deep breath and stubbornly carry on 
- In case of emergency: drink tea
I miss her

Reacties

Een reactie plaatsen

Populaire berichten