donderdag 20 november 2014

Villa Appelzee Kerstkaartjes en De Leuke Mamamarkt - Villa Appelzee Christmas cards

For English, please scroll down

Door alle drukte was het er nog niet van gekomen om het hier te vertellen, maar (tromgeroffel) er zijn Villa Appelzee Kerstkaartjes! 
Ik vroeg Katty van petitpois (die ook de Villa Appelzee boeken layout) om met drie  beelden uit het Kerstboek een fijn kaartje te ontwerpen en dat deed ze weer helemaal in stijl. 

Binnenkort volgt hier een giveaway van een aantal pakketjes, maar eerst pak ik ze samen in met het Villa Appelzee Kerst-boek om ze mee te nemen naar de volgende Leuke Mamamarkt (op 30 november in Breendonk). De Leuke Mamamarkt is een initiatief van haar. Je vindt er een fijne mengeling van winkels, webshops en mama's die allerlei moois (al dan niet zelfgemaakt, al dan niet tweedehands) te koop aanbieden. En ik zit er dus ook met een stapel Villa Appelzee boeken  en kaartjes. Misschien zie ik je daar wel? 



PS- Voor de eerste 100 bezoekers is er een goodiebag, met daarin ook een Villa Appelzeekaart! Op tijd komen dus!


Coming soon: Villa Appelzee Christmas cards giveaway! First I will be attending a little nice market, De Leuke Mamamarkt to sell the Villa Appelzee Kerst books. But after that, it's present time!! 

1 opmerking:

  1. SUPER gaaf! Helaas is het te ver weg voor mij, maar ik hou je site in de gaten ;) Kijk zo uit naar je tweede boek! Liefs Lisanne
    draad en praat...

    BeantwoordenVerwijderen