Giveaway Villa Appelzee kerstkaartjes (en kalender nieuws) - Giveaway Christmas cards

For English, please scroll down

Zoals beloofd, de giveaway van een aantal Villa Appelzee kerstkaartjes.


Ik heb 5 setjes van telkens drie verschillende kaartjes te geef. Het enige wat je moet doen is hieronder een reactie achterlaten (al kan liken en delen ook geen kwaad natuurlijk). 
Volgende week woensdag 10 december doen we van lotje trek. 






En voor wie nog een leuk kerstcadeau zoekt: het Villa Appelzee Kerst boek is ook nog steeds te koop. Bij de gewone boekhandel natuurlijk, maar wie graag een getekend exemplaar heeft kan ook bij mij bestellen. Stuur me dan even een mailtje of laat een reactie achter.

Oh, en geïnteresseerden in de Villa Appelzee kalender voor 2015: nog twee nachtjes slapen en dan brengt de Sint hem bij alle brave kindjes!

Would you like to receive some Villa Appelzee Xmas cards? I'm giving away 5 sets of three cards. Leave a comment below and maybe you're lucky. On Wednsday December 8, the winners will be announced. Fingers crossed!

And for those of you who loved the Villa Appelzee calendar... Saturday is THE day! 

Reacties

  1. wat leuk! ik stel me supergraag kandidaat :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zien de kaartjes er leuk uit! Ik wil graag mijn kans wagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn ze moooi! Ik doe ook heel graag mee. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super gaaf...! Ik vind je boek echt de bom, dus moet wel meedoen! Spannend..! Ben ook heel benieuwd naar de kalender! Liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die zijn leuk! Als ik ze win, verstuur ik ze niet, maar plak ze aan de muur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Toftof! Ik zal een linkje op mijn blog plaatsen:mizolilie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mag ik meedoen. Ik vind ze erg mooi dus waag graag een kansje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik waag heel graag mijn kans op zulke frisse, vrolijke kaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik doe graag mee! Ze zijn super mooi! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een onwijs gave kaartjes! Ik zou graag kans willen maken om deze te winnen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk! Ik doe graag mee. Bovendien leuk moment om als 'anonieme' lezer te laten weten dat ik je blog altijd volg. Veel succes!
    Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk, kerstkaartjes die ik voor mijn creatieve collega's kan schrijven!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo! Ik doe ook mee! Ze zien er superleuk uit! <3
    En jouw kerstboek ken ik al - echt cool! :)
    Ingrid xx
    http://myfunkycrochet.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een fijne kaartjes... Ik doe mee... En wacht geduldig op de kalender...

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ze zien er heel leuk uit, ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi mooier moois! Ik waag graag een kansje want zo zal ik dit jaar zeker die kerstkaartjes niet vergeten opsturen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een fijne kaartjes! Ze geven me alvast al de goesting om er zelf ook in elkaar te steken! Maar om toch een back-up te hebben: doe ik voor de zekerheid toch graag mee met de give-away :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ze zijn prachtig! Count me in!
    Http://pi-tous.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  19. OOO dat zou geweldig zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oeh, leuke kaartjes, altijd fijn om iemand blij mee te maken! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dat lijkt me een hele eer om die te kunnen winnen en versturen!
    Ik plaats ook een linkje,
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooie kerstkaarten daarom waag ik een gokje
    Doortje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat mooie kaartjes , graag doe ik mee

    Doortje

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuke originele kerstkaartjes! Ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooie kaartjes!
    Ik waag graag een gokje!
    Groetjes van Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ohhh, ik doe heel graag mee, ik heb er al een paar maar te weinig voor al mijn vrienden hé :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Superleuke kaartjes...denk dat ALS ik ze win...zelf lekker hou!!
    Doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Mooie kaartjes, als ik ze win stuur ik ze zeker op. Je boek had ik al gezien op de boekenbeurs; het is zeker een aanrader.

    Annemie van papier-in-zicht.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Leuk, leuk, zo'n originele kaartjes! Daar zou ik zeker blij mee zijn. Het is elk jaar weer zoeken naar een originele Kerst- en Nieuwjaarskaart om te versturen... Ook je boek ga ik eens wat van dichterbij bekijken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Leuk, leuk, zo'n originele kaartjes! Daar zou ik zeker blij mee zijn. Het is elk jaar weer zoeken naar een originele Kerst- en Nieuwjaarskaart om te versturen... welkom dus. Ook je boek ga ik eens van dichterbij bekijken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een leuke kaartjes! Je zou me er heel blij mee verrassen!.

    Ik ben op je site terecht gekomen naar aanleiding van je mooie Kerst boek. En wat een leuke en inspirerende site heb je. Mijn complimenten. Ik zie zoveel originele ideeën en prachtige creaties voorbij komen. Ik heb gewoon weg meteen zin om zelf met aan de slag te gaan. Dank je wel!

    Groetjes,
    Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  32. oo, ik doe (op de valreep) héél graag mee! zo mooie allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten